Jak reklamovat zboží?

Rozumíme, že se může stát, že budete potřebovat výrobek reklamovat či vrátit. Jsme tu, abychom vám pomohli s celým procesem co nejrychleji a nejjednodušeji. 

Možnost reklamace či vrácení se nevztahuje na zboží poškozené či upravené dle přání zákazníka. Postup vrácení s námi vždy raději konzultujte.

Chcete-li reklamovat či vrátit obtížně přepravitelné zboží, předem nás prosím kontaktujte, domluvíme s vámi způsob přepravy.

Kontaktní email: info@pkpshop.cz

Reklamace - vada výrobku v záruční době, poškozené zboží

Dbáme na to, abyste si u nás zakoupili pouze kvalitní produkty od prověřených dodavatelů. I přesto se ale může stát, že výrobek přestane fungovat. V takovém případě vám zajistíme rychlou opravu, výměnu produktu nebo vrácení peněz.

Ke zboží přiložte reklamační formulář, daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.

Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu (odstoupení od smlouvy)

Zboží zakoupené v našem eshopu můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Odstoupení od smlouvy je možné v případě, že vám produkt nevyhovuje z hlediska barvy, funkcí, materiálu nebo jiných parametrů.

Ke zboží přiložte prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a dále daňový doklad (fakturu), který jste obdrželi při koupi, nebo alespoň číslo objednávky.

Formuláře pro vyřízení reklamace nebo vrácení zboží si můžete stáhnout na našem webu.